Garantie & Klachten
Garantie
We doen ons uiterste best om je bestelling in perfecte staat te leveren. Gaat er toch iets mis, of is een product defect bij ontvangst? Dan lossen we dat graag samen op.
-
Op elektrische producten geldt een garantietermijn van twee jaar, tenzij anders aangegeven.
-
Op overige producten hanteren we een garantietermijn van zes maanden, mits het product is gebruikt zoals bedoeld.
-
Bij schade of gebreken vragen we je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden, liefst binnen twee maanden nadat je het hebt ontdekt.
Twijfel je of een defect onder garantie valt? Neem dan gerust contact op. We denken graag met je mee en zoeken een passende oplossing.
Klachten
Is er iets niet helemaal naar wens verlopen? Laat het ons weten. We nemen klachten serieus en proberen altijd samen tot een oplossing te komen. Je kunt ons bereiken via:
📧 margot@haked.nl
📞 +31 6 42889282
Kom je er met ons niet uit?
Ben je consument binnen de EU en lukt het niet om samen tot een oplossing te komen? Dan kun je je klacht indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr

